همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
توضیح

کاملترین فایل پیشینه پژوهش متغیر اخلاق حرفه ای

کاملترین فایل پیشینه پژوهش متغیر اخلاق حرفه ای

پیشینه پژوهش متغیر اخلاق حرفه ای

پیشینه پژوهش متغیر اخلاق حرفه ای در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بازدید ها 126
فرمت فایل docx
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

پیشینه پژوهش متغیر اخلاق حرفه ای

فروشنده فایل

کد کاربری 14469

کاربر

پیشینه پژوهش متغیر اخلاق حرفه ای در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



فهرست مطالب :


مطالعات داخلی

مطالعات خارجی

منابع


بخشی از متن :


ﭘﮋﻭﻫشی ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺧﻼﻕ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺍﺳﺎﺗﯿﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ .ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻣﺤﯿﻂ ﻫﺎﯼ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﻭ ﺑﺎﻻﺧﺺ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﺍﯼ ﺧﻄﯿﺮ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻭ ﺭﺷﺪ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﯾﻔﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺍﺧﻼﻕ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﻫﯿﺄﺕ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬﺍﺭﯼ ﺷﮕﺮﻑ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﮐﻪ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺍﻣﻮﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﮔﺮﻓﺖ ﻣﻀﺎﻋﻒ ﺍﺳﺖ. ﺭﻭﺵ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ ﻭ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ. ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺁﻣﺎﺭﯼ ﺷﺎﻣﻞ ﮐﻠﯿﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺍﺭﺷﺪ، ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻫﯿﺌﺖ ﻋﻠﻤﯽ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﮔﺮﻭﻩ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﮔﯿﻼﻥ بودند ﮐﻪ ﺑﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﮐﺮﺟﺴﯽ ﻭ ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﻌﺪﺍﺩ 103 ﻧﻔﺮ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺍﺭﺷﺪ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ، ﺗﻌﺪﺍﺩ 73 ﻧﻔﺮ، ﺍﺯ ﺗﻌﺪﺍﺩ ۸۳ ﻋﻀﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ ﻫﯿﺌﺖ ﻋﻠﻤﯽ ، ﺗﻌﺪﺍﺩ ۳۹ ﻧﻔﺮ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺣﺠﻢ ﮐﻢ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﮔﺮﻭﻩ ، ﺗﻤﺎﻣﯽ 31 ﻧﻔﺮ ﻣﺪﯾﺮ ﮔﺮﻭﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ . ﺍﺑﺰﺍﺭ ﮔﺮﺩﺁﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺤﻘﻖ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺁﻥ ﺍﺯ ﺩﯾﺪ 10 ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺑﺎ ﺿﺮﯾﺐ ﺁﻟﻔﺎﯼ ﮐﺮﻭﻧﺒﺎﺥ ﻋﻠﻤﯽ ﺗﻌﯿﯿن گرﺩﯾﺪﻩ است . ﺩﺭ ۸ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﺍﺻﻠﯽ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ، ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ، ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﺯ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺑﺴﺰﺍﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ. ﻭ ۵ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺯ 15 زیر مولفه که ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﺩﺭﺻﺪ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﻭ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﺁﺭﺍﺀ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ۱ ﮔﺮﻭﻩ ﮐﺴﺐ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻋﺒﺎﺭﺗﻨﺪ ﺍﺯ : ﺣﻔﻆ ﺍﺩﺏ ﻭ ﻧﺰﺍﮐﺖ ﺩﺭ ﮐﻼﺱ ﺩﺭﺱ. ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﻭﻋﺪﺍﻟﺖ ﺩﺭ تدریس ، ارزشیابی ﻭ ﻧﻤﺮﻩ ﺩﻫﯽ ،ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺪﺭﯾﺴﯽ ﺍﺛﺮﺑﺨﺶ، ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﻭﺣﯿﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩﭘﺬﯾﺮﯼ ﻭ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﻫﻨﺠﺎﺭﻫﺎﯼ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻭﻇﺎﯾﻒ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﯼ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻓﺮﺩﯼ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﻭ … . ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﻫﮑﺎﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻭ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺧﻼﻕ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ، ﺗﻼﺵ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺗﻬﯿﻪ ﻭ ﺗﺪﻭﯾﻦ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎ ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺍﻣﺮ ﻭ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻈﺮﺍﻥ ﻭ ﻧﻬﺎﺩﯾﻨﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎﺳﺖ ( فرزانه ، 1393).


جین سئوک و همکاران (2013) در پژوهش خود به دنبال بررسی اثر اخلاق شرکتی بر عملکرد مالی شرکت ها بودند . یافته ها نشان می دهد که اخلاق شرکتی از طریق متغیرهای میانجی تعهدات جمعی سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی اثر معناداری بر عملکرد مالی شرکت داشته و افزایش میزان اخلاق شرکتی موجب افزایش عملکرد مالی شرکت می گردد( جین سئوک و همکاران ، 2013 ).

جهت مشاهده فایلهای بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید
http://ofmasweblog.ofmas.ir
http://cerodownload.cero.ir/
http://parsdanesh.sidonline.ir/
http://mefile.sellu.ir/
http://mefile.filenab.com/

نوشته شده توسط ofmas

وبسایت

دیدگاه خود را بیان کنید


حق نشر © انتشار نوشته هاي اين وبگاه در سايت ها و نشريات تنها با ذکر نام و درج لينک مجاز است.
اجرا شده توسطهمسپار