همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
توضیح

کاملترین فایل ترجمه مقاله معنویت و سلامت در برنامه درسی مدارس پزشکی در کشور برزیل

کاملترین فایل ترجمه مقاله معنویت و سلامت در برنامه درسی مدارس پزشکی در کشور برزیل

ترجمه مقاله معنویت و سلامت در برنامه درسی مدارس پزشکی در کشور برزیل

ترجمه مقاله معنویت و سلامت در برنامه درسی مدارس پزشکی در کشور برزیل در 12 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی جامعه شناسی
بازدید ها 122
فرمت فایل doc
حجم فایل 434 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

ترجمه مقاله معنویت و سلامت در برنامه درسی مدارس پزشکی در کشور برزیل

فروشنده فایل

کد کاربری 13446

کاربر

ترجمه مقاله معنویت و سلامت در برنامه درسی مدارس پزشکی در کشور برزیل در 12 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

معنویت و سلامت در برنامه درسی مدارس پزشکی در کشور برزیل

عنوان انگلیسی :

Spirituality and health in the curricula of medical schools in Brazil

تعداد صفحات فارسی : 12 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : arcc

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/arcc.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 10 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
زمینه
با توجه به بررسی های اخیر، 59 درصد از مدارس پزشکی بریتانیا و 90 درصد از مدارس پزشکی آمریکا دوره و یا محتوای معنویت و سلامت (S / H) را خواهند داشت ، تحقیقات کمی، با این حال، در آموزش S / H در مدارس پزشکی در کشورهای دیگر، مانند امریکا لاتین، آسیا، استرالیا و آفریقا انجام می شود . مطالعه حاضر به دنبال بررسی وضعیت فعلی آموزش در S / H در مدارس پزشکی برزیل می باشد .
مواد و روش ها
همه مدارس پزشکی در برزیل (خصوصی و عمومی) برای ارزیابی انتخاب شدند، از طریق ایمیل و تلفن تماس گرفته شد، و از پرسشنامه استفاده شد. پرسشنامه، توسط پست الکترونیکی ارسال شده ، از مدیران دانشکده پزشکی و رؤسا سوالاتی پرسیده شد : در مورد هر دوره S / H که آموزش داده شد، جزئیات در مورد دوره آن ، سخنرانی S / H و یا سمینارها، اهمیت آموزش این موضوع برای مدیران دانشکده پزشکی، و مدارس پزشکی بوده است .
نتایج
در مجموع 86 مورد از 180 (47.7٪) مدارس پزشکی به این سوال پاسخ دادند. نتایج نشان داد که 10.4 درصد از مدارس پزشکی برزیل به دوره های S / H و 40.5٪ دوره محتوا در معنویت و سلامت داشته است . تنها دو مدرسه پزشکی دوره های S / H را که شامل آموزش عملی و سه مدرسه دوره های S / H را که بررسی سابقه معنوی است آموزش می دهند . اکثر مدیران پزشکی (54٪) بر این باورند که S / H برای آموزش در مدارس مهم است.

Abstract

Background According to recent surveys, 59% of British medical schools and 90% of US medical schools have courses or content on spirituality and health (S/H). There is little research, however, on the teaching of S/H in medical schools in other countries, such as those in Latin America, Asia, Australia and Africa. The present study seeks to investigate the current status of teaching on S/H in Brazilian medical schools.
Methods All medical schools in Brazil (private and public) were selected for evaluation, were contacted by email and phone, and were administered a questionnaire. The questionnaire, sent by e-mail, asked medical school directors/deans about any S/H courses that were taught, details about those courses, S/H lectures or seminars, importance of teaching this subject for medical school directors, and medical schools characteristics.
Results A total of 86 out of 180 (47.7%) medical schools responded. Results indicated that 10.4% of Brazilian Medical Schools have a dedicated S/H courses and 40.5% have courses or content on spirituality and health. Only two medical schools have S/H courses that involve hands-on training and three schools have S/H courses that teach how to conduct a spiritual history. The majority of medical directors (54%) believe that S/H is important to teach in their schools.

جهت مشاهده فایلهای بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید
http://ofmasweblog.ofmas.ir
http://cerodownload.cero.ir/
http://parsdanesh.sidonline.ir/
http://mefile.sellu.ir/
http://mefile.filenab.com/

نوشته شده توسط ofmas

وبسایت

دیدگاه خود را بیان کنید


حق نشر © انتشار نوشته هاي اين وبگاه در سايت ها و نشريات تنها با ذکر نام و درج لينک مجاز است.
اجرا شده توسطهمسپار