همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
توضیح

دانلود کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای

دانلود کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
بازدید ها 108
فرمت فایل doc
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای

فروشنده فایل

کد کاربری 4084

کاربر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc



· توضیحات ابتدایی :

تعداد صفحات : 21 صفحه ( 19 صفحه متن و 2 صفحه منابع)

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش با فرمت doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد

منابع موجود : منابع موجود در این فایل تا سال 2016 موجود می باشند و جدید هستند .

پشتیبانی : 09191809834 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

· تصویر کلّی :

توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA
  • توضیحات نظری کامل درباره متغیر
  • پیشینه تحقیقاتی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب در پایان و درون متن
  • منبع : دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

· بخشی از متن :

مفاهیم و تاریخچه

از ابتدای دهه 90 میلادی کامپیوترها بعنوان اصلی ترین قسمت اوقات فراغت بکار برده شده اند. و بازی های رایانه ای از آن موقع بعنوان یکی از حوزه های تحقیقات علمی قرار گرفتند (تورکر و باتوری، 2016). گریفیتس اعتیاد به بازی های رایانه ای را بعنوان زیر شاخه از اعتیاد رفتاری با ویژگی های فعال و غیر دارویی تعریف می کند. دیگر اصطلاحات بکار برده شده در اشاره به بازی های رایانه ای می توان از بازی شدید، درگیری با بازی ها، استفاده مسئله ساز از بازی های ویدیویی، استفاده مسئله دار از بازی های اینترنتی و عتیاد به بازی های ویدیویی نام برد (گریف، کاس و کینگ، 2012).

در دهه نخست سده 21 ام پژوهش گران میان استفاده شدید و اعتیاد به بازی های رایانه ای تفاوت قائل شدند. بر طبق تعریف گریفتس (1998) بازی شدید ناظر بر اشتیاق شدید به بازی است با اینحال نه لزوما اعتیاد به بازی رایانه ای. همچنین در اشتیاق به بازی عنصر حفظ سلامتی شخص در نظر گرفته می شود. در صورتی که اعتیاد به بازی رایانه ای سلامتی کاربر را به خطر می اندازد. با اینحال گیلفورد بعدا اظهار داشت تا زمانی که محققان بر سر تعریف ثابتی از اعتیاد موافقت نکنند لحاظ کردن بازی شدید رایانه ای بعنوان رفتاری اعتیاد آمیز جای مناقشه خواهد داشت. وینستین (2010) بحث می کند که ملاک اعتیاد داشتن به بازی های رایانه ای سنجش میزان تخریبی است که اینگونه فعالیت ها بر ابعاد مختلف زندگی دارد و نه لزوما میزان ساعات انجام بازی های رایانه ای. طبق این دیدگاه انجام بازی های رایانه ای در صورتی که پیادمدهای چندانی نداشته باشد نمی تواند به عنوان اعتیاد در نظر گرفته شود حتی اگر ساعات بازی کردن به 14 ساعت در روز برسد. در سال 2007 انجمن روانپزشکی آمریکا تحقیقات صورت گرفته در خصوص بازی های رایانه ای را مورد باز نگری قرار داد و تا در نسخه بعدی DSM که در سال 2012 انتشار یافت، مورد استفاده قرار دهد. با اینحال نتیجه این شد که شواهد محکمی برای در نظر گرفتن این بازی ها بعنوان مشکلات روانی در دسترس نمی باشد (وینستین، 2010).



. Toker

. Baturay

. Excessive Gaming

. Engagement In Games

. Problematic Usage, Video Game Playing

. Problematic Online Game Use

. Problematic Online Game Use

. Griffiths, Kuss, & King

. Weinstein


اختلال بازی های رایانه ای

در سال 1951 گبساتل چنین فرض کرد که هرچیزی که بتواند علاقه انسان را بخود جلب کند می تواند جنبه اعتیاد آور داشته باشد. با اینحال تا دهه ها اخیر مساله مرتبط با بازی های رایانه ای تحت عنوان اختلال بازیهای اینترنتی مورد پژوهش و بررسی قرار نگرفته بود (کینگ و دلفابرو، 2014). ملاکهای تشخیص اختلال بازی های اینترنتی که اخیرا در ضمیمه پنجمین ویراست آماری و بالینی اختلالات روانی منتشر شده است بر پایه اصولی استوار است که اختلالات مرتبط با اعتیاد به مواد استوار است. این ملاکها شامل الف) از دست دادن کنترل که نشان می دهد کنترل آغاز، پایان و ادامه بازی از دست فرد به دلیل استفاده مکرر از بازی خارج می شود. ب) علایم ترک مانند عصبی شدن می تواند در صورت امتناع از بازی رخ دهد. پ) ایجاد تحمل به این معنی که افزایشی نامحسوس در طول مدت بازی و فراوانی بازی کردن به منظور کاهش اشتیاق و میل اولیه رخ می دهد. ت) کاهش درگیری در فعالیت های غیر بازی مانند ارتباطات اجتماعی و در نتیجه انزوای اجتماعی. ث) ولع بازی کردن به این معنی که فرد مدام به فکر بازی کردن و تصورات مربوط با بازی کامپیوتری است. ج) شکست در تلاشهای مرتبط با قطع بازی های رایانه ای. از آنجای که اختلال مرتبط با بازیهای رایانه ای بعنوان یکی از مسائل مرتبط با سلامت روان در حال گسترش است و شیوع آن به 1 تا 9 درصد می رسد (مولر و همکاران، 2015). بدست آوردن فهم بهتر در شناخت اختلالات نوظهور مانند بازی های رایانه ای بسیار مهم و حیاتی قلمداد می شود.



. King & Delfabbro

. Müller


  • ویژگی های متمایز کننده این فایل ؟

الف ) منابع جدید

ب ) پشتیبانی تخصصی

ج ) تایپ کاملا استاندارد تمامی صفحات، همچنین پاورقی اصطلاحات و اسامی خارجی

د ) ارزشمندی این فایل

و) منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاههای ایران (سراسری و آزاد) می باشد.

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.

جهت دیدن فایلهای بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید.
http://ofmasweblog.ofmas.ir/
http://cerodownload.cero.ir/
http://parsdanesh.sidonline.ir/
http://mefile.sellu.ir/
http://mefile.filenab.com/

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های …
– ذخیره شده
3 نوامبر 2017 … مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای. به
صفحه دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی
های رایانه ای خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ
زیر کلیک کنید. توضیحات بیشتر دانلود. جستجو برای جستجو …
دانلود فایل ( مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی و بازی های رایانه ای …
– ذخیره شده
15 ا کتبر 2017 … از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را
فراهم آورد به صفحه دانلود فایل(مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی و بازی های رایانه ای
، شبیه سازی و بازی الگودو (فصل دوم))خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما
پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مبانی نظری و پیشینه پژوهش …
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازی رایانه ای – sk3
– ذخیره شده
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و
پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD
و قابل ویرایش با فرمت doc بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری:: مبانی
نظری بازی رایانه ای بازی، مهم ترین و اصلی ترین فعالیت کودک است.کودک انواع
مهارت های …
مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-بازی-های-رایانه-ای-و-اعتیاد-به-بازی-های …
– ذخیره شده
مبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم اجتماعی. ثبت نام و ورود. ورود همکار تبلیغ کننده ·
ثبت نام همکار تبلیغ کننده. دسترسی ها (کد اختصاصی ). محصولاتی که دارای عبارت
‘مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-بازی-های-رایانه-ای-و-اعتیاد-به-بازی-های-رایانه-ای’
هستند. مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای.
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی …
– ذخیره شده
31 ا کتبر 2017 … مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای. به
صفحه دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی
های رایانه ای خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ
زیر کلیک کنید. توضیحات بیشتر دانلود. برچسب‌هاخرید مبانی نظری و …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به … – فایل کالا
– ذخیره شده
18 ا کتبر 2017 … مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای در 21
صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت Doc جهت مشاهده ادامه متن / دانلود اینجا کلیک نمایید
منبع.
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های شخصیت و بازی های …
– ذخیره شده
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و دیدگاه های شخصیت و بازی های رایانه ای
(فصل دوم) در 52 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
… (شاتون1989) در ارتباط با بازی های رایانه ای یا ویدیوئی به جای ‘اعتیاد’ از واژه ‘
وابستگی’ استفاده می کند که به کمک آن می توان گروه خاصی از افراد را متمایز ساخت
که …
مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های …
– ذخیره شده
9 ا کتبر 2017 … مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی رایانه ای. مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های
رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای در 21 صفحه ورد …20proje20.rozblog.com/
post/14445/مبانی-نظری-وپیشینه… مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازی رایانه ای …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره اعتیاد به اینترنت :: دهه شصت …
– ذخیره شده
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر. پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و
متغیرهای مشابه. رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب. منبع : انگلیسی وفارسی دارد
(به شیوه APA). نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc. قسمتی از متن مبانی
نظری و پیشینه. اینترنت شبکه گسترده جهانی است که شبکه های مختلف رایانه ای در

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی
– ذخیره شده
21 سپتامبر 2017 … دانلود فایل های جدید و کاربری در سایت ما. … دانلود سریع با لینک مستقیم فایل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی از این صفحه امکانپذیر است. فایل دانلودی
با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی می تواند شما را در دستیابی به
مطلبی بی نظیر در رابطه با این موضوع مبانی نظری و پیشینه تحقیق …
[PDF] دریافت فایل
– ذخیره شده – مشابه
ﺑﯿﺎن ﻣﺴﺄﻟﻪ. 3. 1-3. اﻫﻤﯿﺖ و ارزش ﻣﻮﺿﻮع ﭘﮋوﻫﺶ. 5. 1-4. اﻫﺪاف. ﭘﮋوﻫﺶ. 9. 1-5. ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻫﺎي ﭘﮋوﻫﺶ.
10. 1-6. ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ و واژﮔﺎن اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ. 11. ﻓﺼﻞ دوم. : ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ. 2-1. ﻣﻘﺪﻣﻪ. 15. 2-2. ﻣﺒﺎﻧﯽ
ﻧﻈﺮي ﭘﮋوﻫﺶ. 2-2-1. ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ. 16. 2-2-2. اﻫﻤﯿﺖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ در دﻧﯿﺎي اﻣﺮوز. 17. 2-2-3. ﺗﻌﺎرﯾﻒ
اﻋﺘﯿﺎد. 18. 2-2- 4. ﺗﻌﺎرﯾﻒ اﻋﺘﯿﺎد ﺑﻪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ. 19. 2-2-5. ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎي ﻣﺜﺒﺖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ. 24. 2-2-6.
[PDF] دریافت فایل
– ذخیره شده
فصل دوم: گستره نظری و پیشینه پژوهش. ۱- اینترنت. ۲- بازیهای رایانه ای. ۳- اختلال
اعتیاد به اینترنت. ۳-۱-تعریف. ۳-۲- نشانه ها و علایم اعتیاد به اینترنت. ۳-۳- ملاکهای
تشخیصی اعتیاد به اینترنت. ۳-۴- انواع اعتیاد به اینترنت. ۳-۵- ریشه های اعتیاد به
اینترنت. ۳-۶- الگوهای نظری. ۳-۶-۱- الگوی مراحل تغییر پروچاسکا و نورکراسی.
اثرات بازی های رایانه ای در آموزش – هنر خوب زیستن
– ذخیره شده – مشابه
بازی های رایانه ای، برنامه ای است که به بازیکنان اجازه تعامل را می دهد و به عنوان
یکسری دستورالعمل می باشد که می تواند با یکدیگر جمع شده و نتیجه ای خاص را منجر
می ….. در پژوهشی که توسط غلامی توران و کریم زاده (۱۳۹۰) با هدف بررسی تاثیر بازی
های رایانه ای بر خلاقیت و رابطه آن با سازگاری روانی روی دانش آموزان دختر پایه سوم
شهر …
[PDF] اصل مقاله (3750 K) – نشریات دانشگاه علامه
– ذخیره شده
اضطراب تفاوت معناداری وجود دارد و نیز بین دانش آموزانی که کم به بازیهای رایانه ای می
پردازند. و آنها که زیاد به این بازیها می …. پیشینه پژوهشی. کراوت و همکاران (۲۰۰۰)
معتقدند داده های بررسی های اخیر نشان می دهد که استفاده زیاد از. اینترنت و بازیهای
رایانه ای ممکن است با افزایش تنهایی و نیز با افسردگی ارتباط داشته باشد. با این.
[PDF] 89 / ﺑﻬﺎر اول /ﺷﻤﺎره ﭼﻬﺎرم ﻧﺎﻣﻪ ﻋﻠﻮم اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ، ﺳﺎل ﭘﮋوﻫﺶ Jo
– ذخیره شده
5 مه 2010 … ١. ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺣﺎﺿﺮ، ﻧﺘﺎﻳﺞ. ﺑﺨﺸﻲ از ﭘﮋوﻫﺸﻲ اﺳﺖ ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان. ” ﺑﺮرﺳﻲ اﺛﺮات اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ، ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و ﺟﺴﻤﺎﻧﻲ ﺑﺎزي.
ﻫﺎي راﻳﺎﻧﻪ. اي ﺑﺮ روي ﻛﻮدﻛﺎن و ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎن. “ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻮﺳﻂ. ﻧﮕﺎرﻧﺪه ﺑﻪ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد ﻛﺎﻧﻮن ﭘﺮورش ﻓﻜﺮي …. ﻫﺎي
ﺑﺎزي. ﻫﺎي وﻳﺪ. ﺋﻮﻳﻲ راﻳﺎﻧﻪ. اي ﺑﻪ. ﻋﻨﻮان ﺑﺨﺶ ﻋﻤﺪه و ﻣﻬﻤﻲ از ﻣﻴﺪان ﺗﺤﻘﻴﻖ و در ﺟﻬﺖ ﺗﻜﻤﻴﻞ اﻃﻼﻋﺎت ﺳﺎﻳﺮ
ﺑﺨﺶ. ﻫﺎ ﻣﻮرد. ارزﻳﺎﺑﻲ و ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار ﻣﻲ. ﮔﻴﺮﻧﺪ. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي. ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺗﻲ ﻛﻪ در ﺳﺎﻟﻬﺎي …
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی …
– ذخیره شده
30 ا کتبر 2017 … مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای. به
صفحه دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی
های رایانه ای خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ
زیر کلیک کنید. توضیحات بیشتر دانلود. This entry was tagged …
دانلود مبانی نظری پایان نامه در مورد بازی های رایانه ای – ایران پژوهش
– ذخیره شده
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه
تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی. تعداد صفحه: 43
صفحه. نوع فایل: word کد Mb492. برای دانلود مبانی نظری این متغیر به ادامه مطلب …
بسته جامع پژوهشی بررسی اعتیاد به اینترنت | سرزمین دانش
– ذخیره شده – مشابه
این بسته پژوهشی مجموعه کاملی حاوی ۵۰۰ صفحه از آخرین پژوهش های انجام شده در زمینه
بررسی اعتیاد به اینترنت است. در تدوین این بسته از جدیدترین مقالات …. و اعتیاد
به اینترنت دانش آموزان. اینترنت بزرگترین و پرقدرتترین شبکه رایانه ای در جهان
است که شامل میلیونها رایانه با آدرسهایی است که افراد بیشماری از آن استفاده میکنند.
[PDF] دریافت – پرتال جامع علوم انسانی
– ذخیره شده – مشابه
مقاله حاضر، بخشی از نتايج پژوهشی است پيرامون »بررسی اثرات اجتماعی، فرهنگی و
جسمانی بازی های رايانه ای بر. روی کودکان و …. نوجوانان کدامند؟ 5( اثرات اجتماعی و
فرهنگی بازی های رايانه ای بر کودکان و نوجوانان کدامند؟ مبانی نظری. ويگوتسكی،
روانشناس روسی به صراحت بيان می کند »بازی خصوصيت غالب کودک نيست. بلكه
عامل …
دانلود مقاله جزوه منابع علمی تحقیقاتی کتاب های الکترونیک …
– ذخیره شده – مشابه
SA7- بررسی تأثیر اعتیاد والدین بر سطح سلامت روانی فرزندان 8-12ساله · SA8-
مقاله بررسی …. OL17-پروژه و مقاله روانشناسی بالینی: بررسی کارآمدی بازی درمانی
رفتاری – شناختی بر کاهش نشانه های پرخاشگری کودکان پسر 11 – 8 ساله مبتلا به
اختلال سلوک … OL57-بررسی رابطه میان بازی های رایانه ای و مهارت اجتماعی نوجوانان.
[PDF] دریافت فایل
– مشابه
23 ژانويه 1974 … در باب فرهنگ، فراچنگ مي آيد؛ پـرداختن به نظريه فرهنگ در ميان فيلسوفان مسلمان
پيشينه …. روش تجربي به وفور. 1. ش رح تفاوت هاي اين دو دس تگاه معرفتي را
در سخنراني اي كه در اولين همايش ملي مهندسي فرهنگي ….. آنجا كه مباني و قواعد بس
ياري از پژوهش هاي دينداري در ايران، متأثّر از پيش ينه و مدل هاي غربي.
اثـیـــــر…سایت جامع مدیریت – افق های تاریک روشن بازیهای رایانه ای
– ذخیره شده – مشابه
از سوی دیگر دنیای بازیهای رایانه ای و فعالیتهای متأثر از آن با توجه به مشغله های
فکری اجتماعی و اقتصادی که خانواده ها دارند و رها شدن نوجوانان در انتخاب انواع بازیهای
مورد نظرشان می تواند … برنامه ریزی و حمایت از اجرای دوره های آموزشی و پژوهشی مورد
نیاز با هدف تقویت مبانی نظری ، علمی و کاربردی اسلامی و ایرانی در حوزه بازیهای
رایانه ای
[PDF] اي ﺧﺸﻦ و راﻫﺒﺮدي ﺑﺮ زﻣﺎن واﮐﻨﺶ اﻧﺘﺨﺎﺑﯽ ﻫﺎي راﯾﺎﻧﻪ ﺗﺄﺛﯿ – فصلنامه علمی – پژوهشی …
– ذخیره شده – مشابه
ﭼﮑﯿﺪه. ﻫﺪف اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺑﺎزي. ﻫﺎي راﯾﺎﻧـﻪ. اي ﺧﺸـﻦ و راﻫﺒـﺮدي ﺑـﺮ زﻣـﺎن واﮐـﻨﺶ دﯾـﺪاري و
ﺷـﻨﯿﺪاري. اﻧﺘﺨﺎﺑﯽ و ﭘﺎﺳﺦ. ﻫﺎي ﺗﮑﺎﻧﺸﯽ داﻧﺶ. آﻣﻮزان دﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﺑـﻮد . روش ﭘـﮋوﻫﺶ ﻋﻠـﯽ ﻣﻘﺎﯾﺴـﻪ. اي. ﺑـﻮد …
ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺑﺎزي. ﻫﺎي راﯾﺎﻧﻪ. اي ﺑﺮ ﭘﺮﺧﺎﺷﮕﺮي، اﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﭘﮋوﻫﺶ. ﻫﺎﯾﯽ را ﺑﻪ دﻧﺒـﺎل. داﺷﺘﻪ
اﺳﺖ . ﭘﮋوﻫﺶ. ﻫﺎي ﺟﺪﯾﺪﺗﺮ ﺑﺮ ﺟﻮاﻧﺒﯽ از اﯾﻦ ﺑﺎزي. ﻫـﺎ ﺗﻤﺮﮐـﺰ ﮐـﺮده. اﻧـﺪ ﮐـﻪ ﻧﺸـﺎن ﻣـﯽ. دﻫـﺪ اﯾـﻦ. ﺑﺎزي. ﻫﺎ
ﻣﯽ.
فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی …
– ذخیره شده
30 ا کتبر 2017 … برچسب: فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های
رایانه ای. دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های
رایانه ای …
بازی های رایانه ای – کتاب سبز
– ذخیره شده
گیمرهای ویدئویی اثر گری کرافورد، اولین کتابی است که به طور مشخص و جامع به
تجربه گیم ویدئویی و درگیری گیمرها با آن در بستر زندگی روزمره، شبکه‌های
اجتماعی و الگوهای مصرف گیمرهای آن، پرداخته است. گیم‌ ویدئویی از نظر اقتصادی،
آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و نظری با اهمیت بوده و توانسته است در مدت زمان کوتاهی
جایگاه خود را در …
جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
– ذخیره شده – مشابه
جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد. برای دسترسی به پایان نامه
های دانشجویی به سایت مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی مراجعه کنید.
تاثیر بازی های رایانه ای بر کودکان و نوجوانان – خدا را شُکر – epage.ir
– ذخیره شده – مشابه
1-2-1 سوال های تحقیق. 1- آیا اعتیاد به بازی های رایانه ای با افت تحصیلی رابطه دارد؟
2- آیا رابطه ای بین بازی های رایانه ای با سطح یادگیری دانش آموزان وجود دارد؟ 1-3 اهداف
پژوهش. 1-3-1 هدفهای کلی پژوهش. با بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر کودکان و
نوجوانان، عوارض نامطلوب ناشی از بازی های رایانه ای برای خانواده ها شناخته می شود و با

بررسی نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی بر زندگی فردی – میگنا
– ذخیره شده
30 نوامبر 2014 … نتایج پژوهش یانگ (۱۹۹۷) در این زمینه نشان داد یکی از دلایل مهم اعتیاد به اینترنت در
افرادی که روابط عمومی کم‌تری دارند، به‌دست‌آوردن حمایت‌های اجتماعی است. …. آسیب های
نوظهور، آسیب های مرتبط با فناوری های جدید است که آسیب های ناشی از استفاده از
ماهواره، بازی های رایانه ای، تلفن همراه و اینترنت می توانند در این مجموعه …
بررسی تاثیر بازی های رايانه ای بر يادگيری دانش آموزان مقطع اول …
– ذخیره شده – مشابه
بررسی تاثیر بازی های رايانه ای بر يادگيری دانش آموزان مقطع اول ابتدايی دانلود
پایان نامه پروپوزال مقاله کارشناسی ارشد موضوع جدید روانشناسی علوم تربیتی
تاثیر … مقدمه 15 سابقه نظري 15 تعريف بازي 15 انواع بازي 22 تاريخچه بازي 24
پيشينه بازي در دنياي غرب 25 ديدگاه رنساس 26 تاثير فرهنگ فرانسه 28 بازي در
فرهنگ 28
[PDF] اصل مقاله
– ذخیره شده – مشابه
1 نوامبر 2010 … اي از. اﻣﻜﺎﻧﺎت وﺳﻴﻊ ﻣﻲ. ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﺳﻌﻲ دارد ﺳﻼﻳﻖ و ﻋﻼﻳﻖ اﻓﺮاد را ﺑﺮآورده ﺳﺎزد . اﻣﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﻲ.
ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ. ﺳﻤﺖ زﻳﺎﻧﺒﺎري ﻧﻴﺰ ﻛﺸﻴﺪه ﺷﻮد . اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ، ﺑﺎ اﻫﺘﻤﺎم ﺑﻪ ﺷﻨ. ﺎﺧﺖ اﺳﺘﻔﺎده. ﻫﺎي ﻣﻮﺟﻮد از اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ در ….
ﻛﻨﺪ . اﺳﺘﻔﺎده ﻧﺎدرﺳﺖ از اﻳﻦ اﺑﺰار در ﻣﻴﺎن ﻛﺎرﺑﺮان،. در. ﺟﻮاﻣﻊ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﭼﻨﺎن ﮔﺴﺘﺮش ﻳﺎﻓﺘﻪ ﻛﻪ از آن ﺑﻌﻨﻮان ﻳﻚ
ﺑﻴﻤﺎري و اﻋﺘﻴﺎد ﻣﺪرن ﻧﺎم ﻣﻲ. ﺑﺮﻧﺪ و. ﻣﺤﺼﻮل ﻋﺼﺮ ارﺗﺒﺎﻃﺎت و اﻧﻘﻼب راﻳﺎﻧﻪ. اي اﺳﺖ.
مبانی نظری پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای اعتیاد به بازی ها
– ذخیره شده
همایش های جامعه شناسی همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها همایش های علوم انسانی همایش ها ،
کنفرانس ها و سمینار ها مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار
دانلود پایان نامه روانشناسی بررسی رابطه سلامت روانی با دین گریزی، عوامل و راه حل ها
در پرتو قرآن میگنا بررسی نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی بر اخبار امروز …
فایل word چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بازی رایانه ای – دانلود …
– ذخیره شده
17 سپتامبر 2017 … بخشی از متن فایل word چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بازی رایانه ای :
مشخصات این متغیر: منابع: دارد. پژوهش های داخلی و خارجی: دارد. کاربرد این مطلب:
منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال،
استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و …
بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای اضطراب و عزت نفس کودکان و نوجوانان
– ذخیره شده
سایر عناوین موجود فصل یک- کلیات تحقیق بیان مساله :7 اهمیت و ضرورت تحقیق :8
اهداف تحقیق :8 فرضیه تحقیق :8 متغیرهای تحقیق :9 تعاریف متغییر ها :9 تعریف
عملیاتی عزت نفس :9 تعریف عملیاتی بازیهای رایانه ای :9 فصل دوم- مبانی نظری و
پیشینه پژوهش تعریف عزت نفس :12 اهمیت عزت نفس :13 شکل گیری عزت نفس :13

دانشگاه صنعتی شریف – مکتب‌خونه | آکادمی آنلاین تخصص‌ها
– مشابه
مکتب‌خونه، بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش آنلاین در ایران.
تکنولوژی آموزشی پیشرفته – اثرات بازی های رایانه ای ( تکلیف ارائه …
– ذخیره شده – مشابه
با اين حال در پي پيشرفت فناوري و عمومي شدن ابزارهاي الكترونيكي مانند رايانه،
بازي هاي پيشرفته تري رواج يافته اند. يكي از اين بازي ها، بازي رايانه اي است كه
انجام آن مستلزم پردازش سريع اطلاعات و ارائه پاسخ هاي منطقي و فوق العاده سريع است.
بازي هاي رايانه اي به عنوان يك پديدة اجتماعي دركنار ساير رسانه هاي صوتي و تصويري
در …
رابطه ی ویژگی های شخصیت با اعتیاد به بازی های رایانه ای در …
– ذخیره شده
رابطه ی ویژگی های شخصیت با اعتیاد به بازی های رایانه ای در دانشجویان دانشگاه آزاد
اسلامي واحد ارسنجان: دانلود پایان نامه ارشد رشته روانشناسی … ۱-۵- سوال پژوهش ………
. ۸. ۱-۶- تعاریف نظری …….. ۸. ۱-۱-۶- تعریف نظری ویژگی های شخصیت …………….
۸. ۱-۲-۶- تعریف نظری وابستگی به بازی رایانه ای …… ۹. ۱-۷- تعریف عملیاتی …
جامعه‌ شناسی اعتیاد به اینترنت – مرکز آموزش و پژوهش همشهری
– ذخیره شده – مشابه
31 دسامبر 2016 … عصر حاضر را عصر انقلاب اطلاعاتی، انقلاب رایانه ای و فنآوری های پیشرفته
اطلاعاتی می نامند و جامعه شناسانی چون گیدنز، رابرتسون و هلد از این مضامین در ذیل …
هراس، ترس اجتماعی، پرخاشگری و خشونت و رفتارهای ضداجتماعی در دانشجویانی که به
اعتیاد اینترنت مبتلا بودند از سایرین بیشتر است[7]. مبانی نظری.
خرید مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی …
– ذخیره شده
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای.
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای به
صفحه دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی
های رایانه ای خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ
زیر […].
[PDF] واکاوی جایگاه سواد رسانه‌ای انتقادی در نظام آموزش‌وپرورش ایران
– ذخیره شده
کشورها غافل شویم. در این پژوهش، بر اساس اصول برنامه سواد. رسانه. یا. انتقادی و.
مؤلفه. ها. ی. مطرح در آن و روش. اسنادی. -. تحلیلی، اسناد وزارت. آموزش. وپرورش. به. عنوان.
یکی از. مهم. یتر. ن. نهاد فرهنگی و آموزشی ….. از آن جمله بازی های رایانه ای و اینترنت
جزء محبوب ترین رسانه های امروزی اند که از طریق تصاویر. دیداری نقش مهمی را در
تبلیغ …
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازی رایانه ای (فصل دوم تحقیق) |46728 …
– ذخیره شده
4 ا کتبر 2017 … برخی صاحب نظران، بازی های رایانه ای را جزء اسباب بازی ها می دانند و برخی آن را
صورت های جدیدی از بازی می دانند که برای انجام آن از اشکال مختلف تکنولوژی … مبانی
نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه (فصل دوم تحقیق) توضیحات: فصل دوم
مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با …
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازی رایانه ای – مرجع خبری
– ذخیره شده
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای به
صفحه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های
رایانه ای خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و روی دکمه سبز رنگ زیر
کلیک کنید. توضیحات بیشتر. مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و
اعتیاد به بازی …
[PDF] آسیب های نو پدید
– ذخیره شده – مشابه
ﺗﻬﺪﻳﺪات ﻣﻮﺟﻮد در اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ و ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﺠﺎزي را ﻣﻌﺮﻓﻲ و راﻫﻜﺎرﻫﺎﻳﻲ ﺟﻬﺖ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ و ﻛﺎﻫﺶ اﻳﻦ ﮔﻮﻧﻪ.
آﺳﻴﺐ ﻫﺎ اراﻳﻪ ﻧﻤﺎﻳﺪ . روش ﭘﮋوﻫﺶ. : ﺑﺮاي اﻧﺠﺎم اﻳﻦ. ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ از ﻃﺮﻳﻖ اﺳﺘﻨﺎدي. ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﻲ. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي و … ﺑﻪ
. آﺳﻴﺐ ﻫﺎي ﻧﻮ ﭘﺪﻳﺪ ﻧﺎﺷﻲ از ﻣﺎﻫﻮاره، ﺑﺎزي ﻫﺎي راﻳﺎﻧﻪ اي، ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه و اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ . واﻟﺪﻳﻦ
ﭼﻨﺪان. ﺑﺎ اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ و ﻓﻀﺎي ﻣﺠﺎزي آﺷﻨﺎﻳﻲ ﻧﺪارﻧﺪ و ﻓﺮزﻧﺪان آﻧﻬﺎ ﺟﻬﺖ ﺑﺮﻗﺮاري ﺗﻤﺎس ﺑﺎ دوﺳﺘﺎن ﻗﺪﻳﻤﻲ و ﻳﺎﻓﺘﻦ …
دانشکده علوم ارتباطات – سامانه بانک اطلاعات پایان نامه – دانشگاه آزاد …
– مشابه
28, بهینه¬سازی پارامترهای حفاری در یکی از چاه¬های انحرافی میدان نفتی اهواز و
مقایسه نتایج به دست آمده در نرم¬افزارهای Drilling Office و Landmark, محمدرضا وفائی,
دانشکده … 38, بررسی جرم جعل و کلاهبرداری رایانه‌ای (از سال 93-94) از دیدگاه
کارشناسان و قضات دادسرای جرائم رایانه‌ای استان تهران, فاطمه روزبهان, دانشکده علوم
ارتباطات و …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی رایانه ای | تند دانلود
– ذخیره شده
3 سپتامبر 2017 … دسته: مبانی و پیشینه نظری فرمت فایل: docx حجم فایل: 51 کیلوبایت تعداد
صفحات فایل: 49 مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی رایانه ای در 49 صفحه. … (
شاتون1989) در ارتباط با بازی های رایانه ای یا ویدیوئی به جای ‘اعتیاد’ از واژه ‘
وابستگی’استفاده می کند که به کمک آن می توان گروه خاصی از افراد را متمایز ساخت …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی رایانه ای – مقاله آموزشی
– ذخیره شده
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA). نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با
فرمت docx. قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه. بازی، مهم ترین و اصلی ترین
فعالیت کودک است.کودک انواع مهارت های آموزشی و اجتماعی را ناخودآگاه از طریق بازی می
آموزد. برخی صاحب نظران، بازی های رایانه ای را جزء اسباب بازی ها می دانند و برخی آن را
صورت …
دسته‌بندی بازیهای رایانه ای – دین و زندگی تایباد
– ذخیره شده
11 جولای 2014 … در بازی‌های رایانه‌ای کودک به تنهایی بازی می‌کند و گاه بدون برنامه‌ریزی ساعت‌ها مشغول
بازی می‌شود، کودکی که به تنهایی بازی کند تا انتهای عمرش منفعل می‌ماند …. یکی از
مشکلات پرداختن مداوم کودکان و نوجوانان به بازیهای رایاته ای، اعتیاد آنها به این نوع
بازیهاست. …… (ویراستار)، مبانی نظری و عملی تکنولوژی آموزشی.
مبانی نظری اعتیاد و وابستگی به بازی های رایانه ای
– ذخیره شده
قابل استفاده در: مقاله نویسی و انجام پژوهش های علمی منابع فارسی: دارد منابع لاتین:
دارد پیشینه داخلی جدید: دارد پیشینه خارجی جدید: دارد نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 44 صفحه بعد از پرداخت حق اشتراک فایل شماره . 492 را دانلود کنید.
قسمتی از این مقاله: 492 از دهه ی 1970 این فکر که رایانه می تواند رفتاری اعتیاد آمیز
را …
ادبیات نظری و بازی درمانی بر اضطراب کودکان سرطانی (فصل دوم) – e1m
– ذخیره شده
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمانی بر اضطراب کودکان سرطانی (فصل دوم) در
35 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات …
میزان تهوع کودکان حداقل 50% در هنگام بازی های کامپیوتری نسبت به زمانی که به
شکلی منفعل نشسته و به تزریقات درون وریدی تمرکز دارند کاهش می یابد. رویه ها با
جهت …
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازی رایانه ای خشن | NCBA
– ذخیره شده
20 آگوست 2017 … بازیهای کامپیوتری در سال 1972 با ‘ پنگ ‘ (یک بازی تنیس روی میز رایانه ای) آغاز
شد، و سپس هم در نظام سخت افزاری و هم در نظام نرم افزاری شروع به رشد کرد (کلول و
پانیر، … در حال حاضر، تمرکز توجه به جنبه های منفی بازیها همچون کاهش: حرمت خود،
اعتیاد، پرخاشگری و انزوای اجتماعی قرار دارد (کلول و پانیر، 2000).
بررسی تاثیر رسانه آموزشی اینترنت بر تفکر … – اندیشه ماندگار
– ذخیره شده – مشابه
فرضیه های تحقیق: 1. اینترنت (وبلاگ ) بر دریافت ایده ها وتفکرات جوانان موثر است
. 2. اینترنت(بازیهای رایانه ای) بر الگو پذیری وترغیب رفتارهای جوانان موثر است. 3
. … در این پژوهش پیرامون ارتباط به طور کلی وسپس به تعریف ارتباط ورسانه های
آموزشی واینترنت پرداخته شده است همچنین از طریق مطالعات نظری به مولفه های
اینترنت …
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
– مشابه
در 4492573. به 3759482. از 2937785. را 1765026. با 1661773. که 1588481. این
1329450. است 1275519. می 1036162. اين 991774. كه 711589. های 626112. آن
604659 … ای 234630. قرار 234517. دولت 229289. ما 229148. گزارش 226881. بود
226727. وي 220362. ها 220250. استان 216253. خواهد 213823. مورد 206657. کشور
206087.
روانشناسی – databaran.ir

10 پیشینه تحقیق. 10 1-چارچوب نظری.. 11 الگو… فایل های تجاری : 1 | فایل های
رایگان : 0. تعداد بازید : 903. پیش نمایش. بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای
برخشونت … 6 1-1 مقدمه : 7 1-2 بیان مسئله : 11 1-3 اهداف پژوهش : 15 1-4 سوال پژوهش :
15 1-5 فرضیه های پژوهش : 15 1-6 اهمیت و ضرورت پژوهش. … بررسی علل اعتیاد جوانان
به دخانیات.
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی … – rabin

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای. دانلود
سریع با لینک مستقیم فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و
اعتیاد به بازی های رایانه ای از این صفحه امکانپذیر است. فایل دانلودی با عنوان مبانی
نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای می تواند شما را
در …
دکتر یاسمین عابدینی – مرکز مشاوره زندگی
– ذخیره شده
تاثیر وضعیت اشتغال مادران و سبک های فرزندپروری بر میزان خودکنترلی، اعتیاد
به بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی. اعتیاد و سلامت، شماره 5 … گزارشی
مقدماتی از علل گرايش نوجوانان و جوانان به فرقه های شيطان پرستی از ديدگاه
دانشجويان دانشگاه اصفهان . … مروري بر مباني فلسفي ، ويژگي ها وروشهاي پژوهشي
كيفي . مجله روان …
آسیب‌های نوپدید – پژوهه دين – سايت معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان …
– ذخیره شده – مشابه
روش پژوهش: برای انجام این مطالعه از طریق استنادی به بررسی مبانی نظری و ادبیات
پژوهش موجود پیرامون موضوع تحقیق پرداخته شده است. … آسیب‌های نوپدید ، آسیب‌های
مرتبط با با فناوری جدید ارتباطی است که آسیب‌های ناشی از استفاده از ماهواره،
بازی‌های رایانه‌ای، فضاهای مجازی، تلفن همراه و اینترنت می‌تواند در این مجموعه قرار
گیرد.
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بازی رایانه ای |26008| بُت
– ذخیره شده
8 ا کتبر 2017 … اطلاعات چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بازی رایانه ای. هردو نسخه pdf و word
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بازی رایانه ای. مشخصات این متغیر: منابع: دارد.
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد. کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده
در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی …
نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی بر زندگی فردی و اجتماعی نسل …
– ذخیره شده – مشابه
27 مه 2015 … نتایج پژوهش یانگ (۱۹۹۷) در این زمینه نشان داد یکی از دلایل مهم اعتیاد به اینترنت در
افرادی که روابط عمومی کم‌تری دارند، به‌دست‌آوردن حمایت‌های اجتماعی است. …. آسیب های
نوظهور، آسیب های مرتبط با فناوری های جدید است که آسیب های ناشی از استفاده از
ماهواره، بازی های رایانه ای، تلفن همراه و اینترنت می توانند در این مجموعه …
بررسي تاثير رسانه ها بر تربيت و رشد کودکان و نوجوانان | پژوهش های …
– ذخیره شده – مشابه
9 جولای 2014 … کارکردهاي رسانه‌هاي جمعي، به‌ويژه رسانه‌هاي شنيداري و غير‌متعامل به دليل کارکرد
متنوع خود و ايجاد تغييرات پيوسته، به‌تدريج جاي ارتباط بين فردي، از نوع چهره به
چهره را گرفته و موجب شده‌اند فضاي انفرادي، به‌جاي فضاي جمعي و عاطفي در خانواده حاکم
شود؛ به‌طوري‌که گسترش تکنيکي رسانه‌هاي شنيداري و رايانه‌اي، ارتباط …
[XLS] Sheet1 – دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر
– مشابه
67, اقتصاد کلان :آمادگی برای آزمونهای کارشناسی ارشد رشته های مدیریت صنعتی ،
بازرگانی ، دولتی ،IT جهانگردی دانشگاههای دولتی و آزاد به همراه پاسخ تشریحی
سئوالات و خلاصه مهمترین بخش های اقتصاد کلان …… 561, مبانی نظری و عملی پژوهش
در علوم انسانی و اجتماعی, کلت،مری, ترجمه حیدر محمدی باغملایی, دانشگاه آزاد اسلامی(
بروجرد).
پایان نامه های رشته علوم تربیتی – پایان نامه های رشته علوم تربیتی
– ذخیره شده
بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری نوجوانان تعداد صفحات : 79
صفحه چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهدف
پژوهش سئوالات پژوهش فرضیه پژوهش متغیرهای پژوهش تعاریف نظری وعملیاتی واژه ها
ومفاهیم فصل دوم: پیشینه و ادبیات پژوهش نظریه فروید در مورد پرخاشگری نظریه
فردیت …
شبکه های اجتماعی مجازی و بحران هویت (با تأکید بر بحران هویتی ایران)
– ذخیره شده – مشابه
افراد در مواجهه با این فضای دوم، بنیانهای هویت خود را متزلزل میبینند و دچار تردید و
اضطراب میشوند. اگرچه شبکههای اجتماعی مجازی در فرایند ارتباطات میتوانند دارای
تأثیرات مثبت و منفی باشند، پژوهش حاضر تنها بر جنبه‌های بحرانزای این فرایند
تأکید کرده است و یکی از آثار فضای مجازی شبکههای اجتماعی را در جوامع، به خصوص
جوامع …
نقشه کاربری اراضی شهرستان اردل|f18 – f18.ir
– ذخیره شده
دانلود نقشه کاربری اراضی شهرستان اردل, شیپ فایل کاربری اراضی, شیپ فایل
کاربری اراضی شهرستان اردل, لایه GIS کاربری اراضی, لایه جی آی اس کاربری اراضی,
لایه جی آی اس کاربری اراضی شهرستان اردل, نقشه کاربری اراضی, نقشه کاربری
اراضی شهرستان اردل.
سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله ,داک لونو | نمونه پیشینه تحقیق – سایت …
– ذخیره شده
نمونه پیشینه تحقیق – سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله ,داک لونو.
مطالب مشابه با «مقاله تأثیر تبلیغات بازیهای اینترنتی خشونت آمیز …
– ذخیره شده
مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی 2017-05-20 …
بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای و فضای مجازی بر روی میزان. … رابطه میان استفاده
بیش از حد از بازیهای رایانه ای بر ابراز پرخاشگری در رفتار نوجوانان چکیده: در این
پژوهش رابطه میان استفاده بیش از حد از بازیهای رایانه ای بر ابراز پرخاشگری در
رفتار …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به … – اخبار 96

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای. :: مبانی
نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای · مبانی نظری و
پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای. مبانی نظری و
پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای. قیمت 23400 تومان.
دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه …
– مشابه
2 ژانويه 2011 … 4043 – ساخت و بر رسی خواص اپتیکی و الکتریکی لایه های نازک CdS به منظور
استفاده در سلو لهای خورشیدی (چکیده) 4044 – بررسی … 4055 – مبانی نظری و سیاست
های عملی بوش در رویارویی با مساله ی ایران هسته ای (چکیده) 4056 – مروری بر ……
4508 – پژوهشی پیرامون دو نمایشنامه در انتظار گودو و پایان بازی (چکیده)
تاثیر اعتیاد – دانلود ریسرچ – تحقیق – مقاله ارشد
– ذخیره شده
نمایش های رسانه ای، باورها و ادراکات افراد از بیماری‌ها و سلامت را می سازند یا بر آنها
تاثیر می‌گذارند و این باورها و ادراکات به نوبه خود رفتار سلامت فرد را تحت تاثیر
قرار می‌دهند. …. ظهور و گسترش سریع شبکه جهانی اینترنت و سایر شبکههای رایانهای
در دهههای اخیر، موجب شده تا این شبکهها به دلیل دارا بودن توانمندیها و ویژگیهای خاصی
از جمله …
«زندگی دوم» در فضای مجازی؛ تغییر در «سبک زندگی» جوانان …
– ذخیره شده – مشابه
25 ژوئن 2014 … یکی از این نگرانی‌ها اثرگذاری تکنولوژه های وابسته به اینترنت بر رفتار و روابط
اجتماعی افراد است اما اکنون با ورود نسل جدیدی از بازی های رایانه ای و نیز سایت های …
یکی از مهمترین وجوه تاثیر گذاری اینترنت و فضای مجازی در جامعه گسترش پدیده ای
موسوم به «زندگی دوم» است که با توجه به اهمیت آن در این پژوهش قصد …
جزیره خوشبختی
– ذخیره شده
در فصل دوم رساله دکتری یعنی فصل مبانی نظری و پیشینه پژوهش، به بررسی مفاهیم
و تئوری¬ های عمده در زمینه موضوع موردنظر و مفاهیم مربوطه پرداخته و در آخر پیشینه
پژوهش مورد توجه قرار خواهد ….. فروشگاه ما قسمت وبلاگ کاملی دارد که آموزش ها و مطالب
با کیفیت در حوزه موبایل ، کامپیوتر ، بازی های رایانه ای ، اپلیکیشن های موبایلی و
.
پرخاشگری در نوجوانان و بررسی آن – خدمات مشاوره آنلاین
– ذخیره شده
1 نوامبر 2017 … اگرچه پرخاشگری در نوجوانان می تواند تحت تاثیر شرایط زیادی مانند بازی های رایانه
ای قرار بگیرد. … ۲۰۱۷) اگرچه پرخاشگری نوجوانان در رابطه با والدین طیف وسیعی از
رفتارها را شامل می شود اما رفتارهای تهاجمی فیزیکی می تواند آثار بدی مانند اعتیاد،
اضطراب اجتماعی گریزی را به همراه داشته باشد(لامپ و همکاران، ۲۰۱۷) …
دانشکده علوم انسانی – واحد رشت
– ذخیره شده – مشابه
16, رابطه ذهن آگاهی، انعطاف پذیری و هیجان خواهی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان
دانشگاه آزاد واحد رشت, سيده افسر سيدشالچي, دانشکده علوم انسانی, روانشناسی, 1396-
6-22 …. 83, بررسی رابطه بین میزان استفاده از بازی¬های رایانه¬ای و گوشی¬های
هوشمند با ترکیب بدنی، آمادگی هوازی و بی هوازی دانش¬آموزان پسر دبیرستانی شهر
لنگرود …
[PDF] آموزش و پرورش. ، فضای مجازی ، اینترنت ، ارتباطات … – ResearchGate
– ذخیره شده
های درس. توجه نمایند. واژگان كليدي: ارتباطات. ،. اینترنت. ،. فضای مجازی. ،. آموزش و
پرورش. 1. دست. موزه، نیلوفر،. دانشجوی. کارشناس. ی. ارشد. فقه و مبانی حقوق، …..
فناوری. رایانه. ای،. امروزه. پایه. و. مبنای. ورود. به. مدرسه. و. دانشگاه. و. در. سنین. باالتر
. ،. بازار. کار. قرار. گرفته. است . از. سویی. دیگر. بازی. های. اینترنتی. نیز. با.
رعایت.
ونوس طرح
– ذخیره شده
-دريافت فايل مباني نظري و پيشينه پژوهش نويز (صدا) و تاثيرآن بر حافظه شنوايي
كلامي (فصل دوم) – پرداخت و دانلود آني -دانلود فايل كامل … -دانلود فايل كامل بررسي
ضرورت توسعه تكنولوژي هاي متوسط و صنايع كوچك در روستاهاي ايران در توسعه منطقه
اي … -دانلود گزارش كارآموزي كامپيوتر در خدمات كامپيوتري ارس رايانه -كامل و جامع
[PDF] ٩٣ آموزان بینی وابستگی به اینترنت در دانش نقش خودکارآمدی و هراس …
– ذخیره شده – مشابه
هایی. را دارد که. در اعتیاد به الکل و سیگار دیده می. شود. معتاد. ا. ن شدید به اینترنت
اغلب با اتصال به اینترنت از فیلم، موسیقی، کارتون،. بازی. های رایانه. ای، سایت.
های اجتماعی و ….. های پژوهشی زیر مطرح. گردید. 1: -. آیا میان وابستگی. به اینترنت،.
هراس اجتماعی. و. خودکارآمدی. در دانش. آموزان ارتباط وجود دارد؟ -2. آیا متغیرهای
خودکارآمدی و.
جدیدترین فایل ها و پروژه های دانش آموزی و دانشجویی فایل یو
– ذخیره شده
سنتز-تترازول-ها-با-استفاده-از-کاتالیزگرهای-نانو- دانلود تحقیق جامع رشته شیمی
با موضوع سنتز تترازول های با استفاده از کاتالیزگرهای نانو و یا ناهمگن اسیدی
نظیر KSF، در قالب فایل pdf و در حجم 44 صفحه. تترازولها؛ گروهی از ترکیبات
هتروسیکل هستند که امروزه به واسطه کاربرد گسترده ای که در زمینه شیمی دارویی …
دانلود فایل …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های …

عبارت ‘ مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازی های رایانه ای و اعتیاد به بازی های رایانه ای
‘ در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر
بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده است. در صورتیکه این اطلاعات دارای محتوای
نامناسب بوده و یا دارای هر گونه تخلف میباشد بر روی گزینه ‘درخواست حذف’ کلیک …
دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان – دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان
– ذخیره شده
اعتیاد (سبب شناسی و درمان آن) – روانشناسی اعتیاد … کاربرد آزمون های روانی >
کاربرد کامپیوتر در روانشناسی – کامپیوتر کاربردی برای دانشجویان روانشناسی –
فناوری اطلاعات در روانشناسی > کلیات فلسفه – مبانی فلسفه ۱ ….. کاربرد نرم
افزارهای رایانه ای- آشنایی با کامپیوتر و کاربرد آن – کاربرد مقدمات کامپیوتر در
مدیریت آموزشی
[PDF] Download – پایگاه اطلاع رسانی پلیس
– ذخیره شده – مشابه
17 مارس 2007 … را مغشــوش کردن، هویت اسالمی را ســلب کردن و مدل بازی به جای … به لحاظ محتوا: – همسو
با اهداف فصلنامه باشد؛. – جنبه های علمی و پژوهشی داشته باشد؛. – حاصل مطالعه، تجربه
و پژوهش نویسنده باشد؛. – برای هیچ نشریه داخلی یا خارجی ارسال و یا در هیچ … درج
نشانی رایانه ای ، شماره تلفن یا همراه نویسنده مسئول ضروری است.
فروشگاه علم فایل پروژه بررسي رابطه بين موانع اجراي روش هاي تدريس …
– ذخیره شده
موضوع مورد پژوهش در این تحقیق بررسی رابطه بین موانع اجرای روشهای تدریس فعا ل
با افت تحصیلی در مدارس ابتدایی شهرستان سبزوارمی باشد که در این پ. … مباني
نظري رابطه تدريس و يادگيري. الگوهاي تدريس. ارتباط الگوهاي تدريس …. پروژه
بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی. پروژه
بررسی …
— (309) – دانلود پروژه ارشد
– ذخیره شده
اگر چه اعتیاد به اینترنت اولین بار در سال 1995 مطرح شد ولی جامعه علمی قبلاً با
مفاهیمی از قبیل اعتیاد به فناوری اعتیاد به رایانه و اعتیاد به بازیهای رایانهای آشنا
بود در …. ادبیات پژوهش 2-1-پیشینه نظری تحقیق(پایه های نظری)2-1-1-تاریخچه
اعتیاداینترنتیرشد تدریجی و نامحدود دستیابی به اینترنت و شبکه جهانی، شیوههای
ارتباط …
بحران هویت در نوجوانان – سایت روانشناس بالینی دکتر شهرزاد جهانگیری
– ذخیره شده
در غیر این صورت ممکن است نوجوانان با مشکلاتی مثل بزهکاری، اعتیاد، رفتارهای
پرخطر، افت تحصیلی، استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و سردرگمی در انتخاب
شغل و رشته … ما به شما اطمینان می دهیم با آموزش و پایه ریزی تفکر صحیح در خصوص
روانشناسی، شرایط را به گونه ای تغیر خواهیم داد که پس از مدتی شما خود به خوبی از
عهده ی …
استراتژی‌های بازاریابی – دانلود مقاله ارشد
– ذخیره شده
فهرست جداول-819142711450-81915223520عنوان صفحه TOC \o “3-3” \h \z \t “
فهرست جداول;1” جدول 2-1 رفتار عادی و غیرعادی هزینه ها18جدول2-2 خلاصه ای از
تحقیقات خارجی23جدول2-3 خلاصه ای از تحقیقات داخلی26جدول 4-1 آمار توصیفی داده
ها45جدول 4-2 پایایی متغیر ها47جدول 4-3 نتایج آزمون فرضیه های اول، دوم و سوم50جدول
4-4 نتایج …
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اینترنت و شبکه های اجتماعی(فصل 2)
– ذخیره شده
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اینترنت و شبکه های اجتماعی(فصل دوم) در 63
صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. … خوشبختانه با
نگاه حذفی به آن نگریسته نشد اولین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت
بهره گیری از پتانسیل و توسعه شبکه های رایانه ای و اطلاع رسانی در کشور تاکید
کرده …
بازسازی زمینه ای پیامدهای کنش جنسی در اینترنت | سایت نصور
– ذخیره شده
23 ژانويه 2017 … نگاهی جامعه شناسانه به کنش جنسی در اینترنت / اعتیاد به اینترنت، سایبرسکس و
هرزه نگاری به قلم مهدی ژیانپور و حکیمه ملک احمدی. … ابعاد اعتیاد به اینترنت شامل
مواردی چون ۱) هرزه‌نگاری و سکس مجازی، ۲) ارتباطات مجازی و دوست‌یابی، ۳) وسواس به
شبکه مثل قمار، ۴) کسب اطلاعات اضافی و ۵) بازی‌های کامپیوتری است.
بررسی پیامدهای بازیهای رایانه ای بر روی نوجوانان و دانش آموزان – زیور …
– ذخیره شده
13 آگوست 2017 … اعتیاد به بازیهای ویدئویی – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد. بازیهای رایانهای از سرگرمیهای
کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان در عصر … شاید بتوان گفت هر چیزی که
ذهن دانش آموزان را درگیر واز مسیر آموزش منحرف کند، یکی … کودکان و نوجوانان بعد از
انجام بازی رایانهای: بررسی تأثیر بازیهای رایانهای بر … رایانهای در …
یاسمین عابدینی – پايگاه اطلاع رساني اساتيد
– ذخیره شده – مشابه
دانشگاه اصفهان | University of Isfahan. نام و نام خانوادگی : یاسمین عابدینی. دانشکده :
علوم تربیتی. گروه آموزشی : علوم تربیتی. آدرس پست الکترونیک : y.abedini[at]
edu.ui.ac.ir. آدرس صفحه خانگی : http://edu.ui.ac.ir/~y.abedini. سوابق تحصیلی;
مقالات; پایان نامه ها; کتب و جزوات; اختراعات; جوایز و افتخارات; آثار هنری. |. دکتری …
دانلود مقاله و پروژه | دانلود مقاله و پروژه های دانش آموزان و دانشجوبان
– ذخیره شده
22 ژوئن 2017 … پیشینه تحقیق.. ۴. مبانی نظری.. ۵. اعتیاد به اینترنت… ۶. بحران هویت و اختلال در
شکل گیری شخصیت. تعارض ارزش ها ۷. گسترش ارتباطات نامتعارف میان جوانان.
شکاف نسل ها ۸ … سوق دادن جوانان به سوء استفاده از وبلاگ ها و وب سايت هاي اينترنتي.
. ۱۹ … آسيب هاي ناشي از سوء استفاده از بازي هاي رايانه اي.. ۲۱.
راهنمای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان در این سایتمرجع دانلود متن کامل …
– ذخیره شده
10 مه 2015 … برای دسترسی به پایان نامه مورد نظر خودتان از منوی بالای سایت روی دسته بندی رشته
ای ، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید پربازدید ترین پایان نامه های این سایت :
بررسی رابطه میان بازی های رایانه ای و مهارت اجتماعی نوجوانان | تی ام دانلود
– ذخیره شده
20 سپتامبر 2017 … بررسی رابطه میان بازی های رایانه ای و مهارت اجتماعی نوجوانان قسمتی از متن: دوران
کودکی و نوجوانی سنین بسیار حساسی است که باعث شکل گیری شخصیت افراد می
… پیشینه تحقیق. فصل دوم: گستره نظری. نوجوانی. اهمیت نوجوانی. اجتماعی شدن.
عوامل اجتماعی شدن. رسانه های همگانی و نوجوانان. بازی های رایانه ای-ویدیویی.
[PDF] پژوهشی مطالعات راهبردی ورزش و جوانان – مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی
– مشابه
14 آوريل 2014 … دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران و معاون توسعه ورزش
قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان. مهدی طالب پور … از تحقیقات قبلی چارچوب
نظری، فرضیه ها یا پرسش ها، و نتایج، بحث و و منابع به صورت کامل ارائه. گردد. ….
اعتیاد جوانان به بازی های آنالین: نقش عزت نفس، اضطراب و افسردگی.

نوشته شده توسط ofmas

وبسایت

دیدگاه خود را بیان کنید


حق نشر © انتشار نوشته هاي اين وبگاه در سايت ها و نشريات تنها با ذکر نام و درج لينک مجاز است.
اجرا شده توسطهمسپار